niedziela, 27 sierpnia 2017

NCIS co dalej?

Hej wiem, że pewnie czekacie na kolejne rozdziały opowiadania, ale jak już pisałam wcześniej muszę to jeszcze raz przepisać i zmienić kilka rzeczy także o cierpliwości was proszę :)

Chciałam się podzielić z wami kilkoma spostrzeżeniami odnośnie serialu obejrzałam w końcu sezon 13 i powiem szczerze strasznie się wynudziłam. Żadna ze spraw mnie nie wciągnęła. Finał mnie zawiódł (pomimo, że wiedziałam wcześniej jaki będzie), chyba twórcy nie potrafią pisać pożegnań z postaciami, nadal nie potrafię zrozumieć dlaczego Ziva przez cały ten czas (2 lata?) nie odezwałam się przynajmniej do DiNozzo i powiedziała, że ma córkę. Trochę denerwuje mnie to rozwiązanie z śmiercią David, bo niby zginęła w wybuchu, ale kiedy Tony spytał się czy to pewne, czy znaleźli ciało nikt tego nie potwierdził więc może jest taki mały cień szansy, że jednak nie zginęła... Tony odszedł z NCIS co mnie bardzo boli, nie mógł poprosić o jakiś spokojniejszy przydział? 
Właściwie cała ta historia z córką jakoś do mnie nie trafiła, kiedy wyciekło info, że to będzie ostatnie sezon z DiNozzo spodziewałam się na początku jego spektakularnej śmierci co byłoby motorem napędowym kolejnych kilku odcinków, potem zaczęłam myśleć, że może w końcu przyjmie zasłużony awans i zostanie przeniesiony do innego miasta z swoją własną ekipą (świetny materiał na kolejny spin-off gdyby M.W. kiedyś chciał wrócić do roli), ale to zakończenie wątku Bardzo Specjalnego Agenta DiNozzo w moim odczuciu było po prostu nudne.

Mam też do was pytanie, bo będę dopiero zaczynała 14 sezon. Jest ok. czy może czas już sobie odpuścić? Jak wypadają nowi agenci?

Do napisania,
Sfora

2 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać kontynuowania historii i mam nadzieje że szybko to nastąpi! Jak już piszę to się trochę rozpiszę xD. Proponuję byś zrobiła menu z łatwym dostępem do rozdziałów, opisów postaci i notek info, szukanie rozdziału trochę denerwuje xd.

    Czytałam poprzednie Angel Club i średnio mi się podoba pomysł z odejściem DiNozzo z policji by wraz z Buźką założyć biuro detektywistyczne, ale to tylko moja opinia i jeśli masz na to ciekawy pomysł to świetnie.
    Drużyna A była szantażowana przez generała i zmuszana do wykonywania tajnych misji, wydaje mi się więc że powinni dostać zadość uczynienie za doznane krzywdy.

    Co do 13 sezonu to nie oglądałam, ale co nieco wiem. Też nie rozumiem czemu Ziva nie kontaktowała się z DiNozzo czy kimś innym z zespołu, przecież byli jak rodzina. Kiedy dowiedziałam się że nasz Bardzo Specjalny Agent Anthony DiNozzo odejdzie to zniechęciło mnie do oglądania dalej, no i nie oglądam xd. Moim zdaniem Tony powinien poprosić o prace za biurkiem lub prowadzić jakieś szkolenia, Vance nie powinien pozwolić by tak utalentowany i doświadczony agent opuścił NCIS. To tyle

    Pozdrawiam i życzę weny twórczej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się ze zaglądasz. Ja też myslałam że blog umrze śmiercią naturalną ale zreanimowałam go . Musiałam dojrzeć znów do pisania. Jak możesz to komentuj na bieżąco notki

    OdpowiedzUsuń